niedziela, 9 marca 2014

♥5 część I "Poszukiwani"

Był ciepły,słoneczny dzień.To dopiero lipiec,w Londynie powinno być jeszcze chłodno,a tymczasem grzało,jak diabli.Miałem na sobie spodenki w odcieniu... w sumie,to nie potrafię określić,co to za kolor.Nie jestem dziewczyną,nie znam się.Ja nazwałbym go po prostu zielonym,może pomieszanym z niebieskim.Mój tors opinała zwykła koszulka.To,że jestem gwiazdą,nie oznacza,że będę łaził w jakimś lateksie,czy płaszczu ze złota.Wracając do tematu.Moje włosy przypominały gniazdo,ale zauważyłem,że moje księżniczki lubią tą fryzurę.A kim ja jestem,by kwestionować zdanie milionów dziewczyn?O czym to ja...ach,tak.Krótko mówiąc wyglądałem bosko,świetnie,cudownie i seksownie,gdy Harry zniknął.
A,tutaj Cię mam,czytelniku.Sądziłeś,że zacznę opowiadać o swoim ekscytującym życiu? Otóż,nie.Harry zniknął,nie wiemy,gdzie on jest,a za 10 minut mamy wywiad,do cholery!Jest tu nawet Aly i...gdzie ona jest?
-Oh,no bez jaj! Gdzie jest Loczuś?! - westchnąłem zirytowany,tuląc się do Nialla.
-Louie,nie wiem...
-Niall,kocham Cię.
-Jesteś durniem.
-Ty też,ale Cię kocham.
-fajnie. - zachichotał,przerzucił mnie przez ramię i zaczął biegać po korytarzu,a ja wybuchnąłem dzikim śmiechem.Tak,moje życie wróciło do normy.Już oswoiłem się z tym,że mam córki,choć czasem jestem zaskoczony,jak za pierwszym razem.
Aly musiała do łazienki.Chodziła krętymi korytarzami,i chodziła,ale nie mogła znaleźć. Nagle z jej ust wydobył się pisk,gdy została wciągnięta do kantorka i przyciśnięta do ściany.Ciepły oddech owiał jej szyję,a czoło zostało zetknięte z innym czołem.Brązowe tęczówki spojrzały w inne,intensywne,piękne...
-hej,piękna...

_______________________________________
bateria na wyczerpaniu,aaaa!
część druga, O WIELE DŁUŻSZA pojawi się dziś wieczorem,lub jutro. Wybaczcie,ale jestem w domu sama z roczną bratanicą,która ma gorączkę :(

kto wciągnął Aly? co się wydarzy w kantorku? :P

lots of love / Elli x.

7 komentarzy:

  1. u la la.
    Dobrze że się przyzwyczaił

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj nexta :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. kto wciągnął hah pewnie Harry xd fajny rozdział i czekam na kolejny oraz życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza! Cudo!czekam niecierpliwie na next <3
    Wikcia737

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG... Boskie już się nie mogę doczekać pisz szybciutko buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG... boskie nie mogę się doczekać następnego busiaki

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG... Boskie nie mogę się doczekać kolejnego buziaczki

    OdpowiedzUsuń